Váš specialista na direct marketing – korektní a spolehlivý partner s ověřeným nákladem.

Mírová 891

561 51, Letohrad

Chcete se zeptat?

(+420) 465 466 444

Napište nám.

redakce@golempress.cz

PROČ OSTATNÍ INZERTNÍ NOVINY NEFUNGUJÍ?

PROTOŽE TO NĚJAKÝM ZPŮSOBEM ŠIDÍ.

1.

Prvními znaky nesolidnosti a nebojme se to pojmenovat – podvodu – je velmi vysoký náklad a velmi nízká cena při relativně slušné kvalitě výtisků. 

SELHÁNÍ

2.

Dále nabídka vydavatele, který je plátce DPH, pro neplátce DPH umožnit  platby bez DPH

SELHÁNÍ

3.

Distribuci mají často tzv. od ,,Šumavy k Tatrám“, tzn. že na lokalitu, kde klient působí, tak i kdyby dodrželi jimi napsaný náklad, vychází v dané lokalitě pouze zlomek potřebný na dobré oslovení.

SELHÁNÍ

4.

Běžné inzertní noviny provádějí jen tisk a nějakou distribuci, ale nic z toho se nedá přesně změřitnemají pravidelné audity ani jiná ověření. Kontroling kvality vůbec neřeší. Neříká jim nic slovo geomarketing ani kontrola distribuce dle hesla papír snese všechno

SELHÁNÍ

5.

Někteří uvádí až 6x větší náklad na jedno vydání a mutaci, než mají ve skutečnosti.

SELHÁNÍ

6.

Evidentně forma tisku i distribuce neumožňuje při cenách inzertní plochy dodržet uváděnou kvalitu = pokud by ji dodrželi, byli by to sponzoři průmyslu a služeb
(s cenami někdy až 5x nižšími, než je reálné).

SELHÁNÍ

7.

Náklad kolísá a je distribuován jen v místě, kde klient sídlí, aby měl pocit, že je vše v pořádku a že to vyšlo.

SELHÁNÍ

8.

Sprostě okrádají více či méně své klienty a bez uzardění neuvádějí přesnou roznášku v obcích ani jejích částech. 

SELHÁNÍ

9.

Špatnou redakcí u nich dochází ke hrubému zpracování textu s řadou chyb v textu i číslech bez korektur.

SELHÁNÍ

10.

Jejich zástupci jsou značně neodbytní a jejich drzost v nabídce je často nebetyčná.

SELHÁNÍ

Největší problém je v tom, že tímto způsobem je výsledný inzertní plátek jen „odvarem“ řádně provedených inzertních novin a po ošizení klienta jen zničí důvěru v nejúčinnější regionální reklamu – plošný neadresný direct mail.